Monday 22 April 2013

Rindu........

Ya Allah Rindunyaaa dekat classmate,

dah 4 bulan terpisah dek masing-masing praktikal di negeri sendiri.

ada yang duduk Penang, Selangor, KL, Pahang, Melaka dan Perak.

macam-macam adaaaaa, hihi

sumpah rindu semuaaa classmate Det4D. ( girls sahaja okey ) ! kikiki,

rindu atirah, rindu intan, rindu tika, rindu akma, rindu balqis, rindu puteri,,,

(girls 7 orang je)

ampa semua rindu aku dak? kuikuikui :')


KENANGAN SEMESTER 1

comei dak kak ton? 

dari kiri : tika, aku, shira, intan 
(serabainyaa tudung akuuuu)


 
dari kiri: shira, tira, aku & intan
(semangat poly brigate)
betui kaa eja mcm tu? 
tea kopi, mampuih p laa..hihi


dari kiri: tika a.k.a Ibu, tira a.k.a Mok, & Aku.


dari kiri: tika, akma, puteri, balqis


KENANGAN SEMESTER 3

hadapan: aku & intan
belakang: balqis, tira, tika
(jalan-jalan turun ke tapah, then naik balik ke rawang utk makan Mcd & Karoake)
miss thissss moment :'(


dari kiri: akma, tira, balqis, tika


dari kiri: minah endon, tira, tika
(actually aku di buli) :'(
kenangan tunggu bus depan poly.


"A friend is someone who thinks you're a good egg even though you're slightly cracked"




No comments: