Tuesday 2 April 2013

Sweet Twenty

Assalamulaikum,

kenapa title sweet twenty? hihi, actually aku dah pun berumur 20 tahun pada 29 march 2013 ni. alhamdulillah, Allah masih panjangkan umur aku untuk terus hidup sebagai hamba Allah. terima kasih mak abah sebab lahirkan kak ngah di muka bumi ni. tiba-tiba jadi sebak pulak. huhu, macam tak percaya kejap ja masa berlalu. tup tup dah 20 tahun. apa yang aku buat selama 20 tahun ni? apa bakti aku pada mak abah dan Allah sepanjang 20 tahun ni? astarfirullahhalazimmmm. insyaAllah masih ada ruang untuk kita semua berubah kan.

genap 29 march 2013 jugak tarikh mati untuk lesen P aku. yayyy ! tak perlu lekat lagi sticker P dekat kereta mahupun moto. bangga 2 minit, hihi..1 April terus aku pegi renew lesen. sebab rasa tak selamat pulak ke sana sini tanpa lesen yang hidup. kiki. Rm45 melayang, sob sobb :(


teruja dapat lesen baru. hihi. masih ada gambaq okey ! 


ni hadiah yang aku dapat sempena 20 tahun ni. thankss untuk "pemberi-pemberi" tersebut. thanks jugak untuk my twin Rasyiqah Hasanah untuk luangkan masa kejap berjumpa dengan irah. terharu ! dapat hadiah pulak tuuu. me love you. hihihi

okey, setakat ni saja kot entry untuk kali ni, thanks for reading. untuk member-member Uitm yang sedang exam, good luck okey ! do ur bestt, Assalamualaikummm :')

click this 
----------------->

No comments: